Consiliul Județean Mehedinți angajează absolvenți de Jurnalism
Consiliul Județean Mehedinți organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante de inspector de specialitate, gr. II, din cadrul Compartimentului Relaţia cu Mass – Media, Promovarea Activităţilor Consiliului Judeţean, Administrare Portal – 2 posturi.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul „ştiinţe ale comunicării“, specializarea jurnalism, vechime în specialitatea studiilor minimum 6 luni. Concursul se va organiza conform calendarului următor: 29 noiembrie 2018, ora 16.30: termenul limită pentru depunerea dosarelor; 12 decembrie 2018, ora 10.00: proba practică; 14 decembrie 2018, ora 14.00: proba interviu.