Târgul de Crăciun de la Craiova, premiat
Târgul de Crăciun de la Craiova a fost recunoscut drept unul dintre cele mai de succes evenimente care promovează România ca destinație turistică, la nivel internațional, anunță reprezentanții Primăriei Craiovei.
Distincția a fost acordată în cadrul lansării celei de-a patra ediții a studiului „Carta Albă a Turismului din România”, un eveniment organizat de IMM România – CNIPMMR, singura confederație reprezentativă la nivel național pentru întreprinderile mici și mijlocii.
Acest premiu confirmă impactul pozitiv al Târgului de Crăciun asupra imaginii turistice a României, prin atragerea unui număr impresionant de vizitatori din țară și din străinătate.
Evenimentul a devenit un punct de referință pentru sărbătorile de iarnă, oferind o experiență unică prin iluminatul festiv și decorațiunile spectaculoase, meșteșuguri tradiționale și produse autentice.
„Suntem mândri că Târgul de Crăciun de la Craiova a devenit un simbol al excelenței în organizarea evenimentelor culturale și un ambasador al imaginii României în lume. Desemnat de specialiști cel mai mare din Europa și votat de turiști din toată lumea al doilea cel mai frumos din Europa, Târgul de Crăciun Craiova a înregistrat, în 2024, cele mai multe premiere: cel mai întins târg de Crăciun din Europa, un număr record de vizitatori - două milioane, atracția fenomen - Sania zburătoare a lui Moș Crăciun - cea mai înaltă din Europa de Sud-Est, prima oară în România și proiecții dinamice realizate cu ajutorul inteligenței artificiale. Acest premiu ne motivează să continuăm să investim în proiecte care aduc valoare comunității noastre și contribuie la dezvoltarea turismului local și național,” a declarat Lia Olguța Vasilescu, primarul Craiovei.
Evenimentul organizat de IMM România – CNIPMMR evidențiază importanța turismului în dezvoltarea economică a României și promovează inițiativele de succes care pot servi drept modele pentru alte comunități.