(închide)

Omul dezastru s-a întors șef la Drumuri

 

Consiliul de Administraţie al Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere (CNIR) l-a ales pe Narcis Neaga în funcţia de director general al CNIR. "Incredibil, dar din păcate se pare că adevărat: PSD l-a numit șef la CNIR pe groparul infrastructurii românești, Narcis Neaga", susține deputatul USR Cătălin Drulă, membru în Comisia de Transporturi.

„Vă reamintesc, CNIR (Compania Națională de Investiții Rutiere) trebuia să fie acea nouă structură, performantă, începută de la zero, cu asistență de la austriecii de la ASFiNAG care să se ocupe de marile proiecte de autostrăzi ale României”, scrie Drulă pe contul său de Facebook.

Drulă amintelte că, deși înființarea CNIR a fost făcută în acte în 2016, timp de 15 luni de la preluarea guvernării PSD nu a operaționalizat compania.

„O sfidare mai mare la adresa românilor nici că se putea. În criza în care ne găsim cu infrastructura, cu oamenii la limita răbdării, PSD îl numește pe cel al cărui nume e sinonim cu dezastrul drumurilor din România”, mai scrie Drulă care face un inventar al eșecurile pe care i le impută lui Neaga, fost șef la CNADNR între 2013 și 2015.

Ce spune Drulă că sunt nerealizările lui Neaga:

„- eșecul de 3 ori (!!!) al concesiunii autostrăzii Comarnic-Brașov (în 2005, 2009 și 2014) de care s-a ocupat personal
- Orăștie-Sibiu lot 3, lotul deschis cu 2 zile înainte ca Victor Ponta să intre în turul doi al alegerilor prezidențiale și închis după 2 luni din cauza surpării terasamentului
- pornirea mai multor proiecte de autostrăzi fără autorizație de construire, proiecte ulterioare stopate de ISC pentru că se desfășurau ilegal și cu dosare deschise de procuratură
- 18 licitații de studii de fezabilitate (acele proiecte care ne trebuiau astăzi) lansate atât de prost încât 15 au fost anulate înainte de atribuire, unul este Sibiu-Pitești (dat în gard), unul este Tg. Mureș-Ditrau (reziliat recent) și doar unul e semi-activ (Sibiu-Făgăraș)
- nenumărate proiecte blocate și reziliate, probleme enorme lăsate în spate: Lugoj-Deva despre care am scris ieri (i se datorează), Sebeș-Turda (lucrări fără autorizație, proiectul tehnic blocat la nodul Sebeș și multe altele), Câmpia Turzii-Tg. Mureș, proiectele de pe autostrada Bechtel
- spații de servicii normale pe autostrăzi (ca în restul Europei) n-avem tot datorită strategiei de concesiuni a lui Neaga
- autostrada București-Ploiești, un proiect de care s-a ocupat și a răspuns personal - nici azi după 11 ani de când a început nu e gata”.

„Omul-dezastru s-a întors la drumuri. Adus de PSD”, concluzionează deputatul USR.

Vizualizări: 774

Trimite pe WhatsApp

Citește și:

Călător în Oltenia

Olteni de poveste