O primărie din Dolj angajează administrator public
Primăria Municipiului Calafat, județul Dolj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției contractuale de conducere vacante, de administrator public.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt: studii universitare de licenţă absolvite eu diplomă respectiv, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniu! ştiinţelor juridice/econoinice/administraţie publică/inginereşti; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei – minimum 3 ani; vechime într-o funcţie de conducere – minimum 2 ani; competenţe în domeniul tehnologiei informaţiei – nivel de bază, dovedite pe baza unor documente care să ateste deţinerea competenţelor respective, emise în condiţiile legii.
Concursul se va organiza conform calendarului următor: 17 octombrie 2018, termenul limită pentru depunerea dosarelor; 26 octombrie 2018, ora 10.30: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.