(închide)

Casele de marcat cu jurnal electronic devin obligatorii. Află ce le oferă o firmă din Târgu-Jiu operatorilor economici

 

Societatea comercială Ultra Plus System Târgu-Jiu activează pe piaţa locală din Gorj şi pe cea zonală în domeniul distribuţiei şi service-ul aparatelor de marcat electronice fiscale. Ultra Plus System este o firmă dinamică, dornică să-şi consolideze poziţia pe segmentul de piaţă pe care acţionează. Dosarele de fiscalizare pentru caseele de marcat achiziționate sunt întocmite gratuit de către personalul respectivei firme, precum şi fiscalizarea casei de marcat este făcută tot gratuit de către tehnicienii Ultra Plus System. De asemenea, considerând că informarea comercianţilor este esenţială, pune la dispoziţia lor informaţii corecte şi exacte privind nomele înlocuirii caselor de marcat.

Societatea Ultra Plus System şi-a început activitatea cu lucrări de mică amploare, dar prin calitatea şi seriozitatea cu care a abordat angajamentele contractuale cu clienţii, a reuşit să comercializeze şi fiscalizeze sute de case de marcat, precum şi să doteze magazine cu sisteme informatice moderne ce au fluidizat activitatea numeroşilor comercianți. Ultra Plus System este o firmă dinamică, dornică să-şi consolideze poziţia pe segmentul de piaţă pe care acţionează comercializând case de marcat ale celor mai cunoscuţi producători la preţuri concurenţiale. Dosarele de fiscalizare sunt întocmite gratuit de către personalul respectivei firme, precum şi fiscalizarea casei de marcat este făcută tot gratuit de către tehnicienii Ultra Plus System. Societatea, prin tehnicienii ei, instruieşte personalul operatorilor economici care achiziţionează case de marcat şi pune la dispoziţie suport pentru utilizarea acestora. De asemenea, considerând că informarea comercianţilor este esenţială, pune la dispoziţia lor informaţii corecte şi exacte privind normele înlocuirii caselor de marcat.

Schimbări inerente

Firmele care vând bunuri şi servicii, vor fi obligate să treacă de la actualele case de marcat cu jurnal pe hârtie, la case de marcat cu jurnal electronic, racordate la sistemul ANAF. Termenele de înlocuire, amânate de mai multe ori, la ora actuală sunt definitive, după cum urmează: pentru utilizarea exclusivă a caselor de marcat cu jurnal electronic, termenul comun petru operatorii economici mari şi mijlocii este 1 iunie 2018. Trebuie menționat faptul că pentru utilizarea exclusivă a caselor de marcat cu jurnal ele conic, termenul pentru operatorii economici mici este 1 august 2018. Guvernul a aprobat un proiect privind amânarea aplicării sancţiunilor companiilor ce nu respectă calendarul înlocuirii caselor de marcat: pentru operatorii economici mari şi mijlocii termenul este 1 septembrie 2018; pentru operatorii economici mici, termenul este 1 noiembrie 2018. În această perioadă de graţie, organele de control urmează să realizeze acţiuni cu caracter preventiv şi de îndrumarea, în baza art. 151 alin. (4), din legea nr. 207/2015 privind codul de procedură fiscală.

Transmiterea de date către Fisc

O altă noutate alături de înlocuirea caselor de marcat, este introducerea procedurii de transmitere a datelor XML din casa de marcat către ANAF. Această obligație de a transmite anumite date Fiscului revine utilizatorilor aparatelor de marcat electronice fiscale și este inclusă în Hotărârea de Guvern nr. 804/2017, în timp ce procedură efectivă de transmitere a informațiilor a fost aprobată prin intermediul Ordinului ANAF nr. 627/2018, în vigoare din 19 martie. „Utilizatorii caselor de marcat cu jurnal electronic vor avea obligația de a transmite Fiscului, până la data de 20 a lunii pentru luna anterioară, date din bonul fiscal, din raportul de încheiere zilnică, informații despre pornirea/oprirea aparatului de marcat electronic fiscal precum și încetarea funcționării acestora datorate întreruperii curentului electric sau întreruperea conexiunii la internet. Aceste informații vor fi atașate și transmise printr-un fișier PDF realizat cu ajutorul programului pus la dispoziție de ANAF. Acest fișier înainte de transmitere va fi semnat electronic cu un certificat digital calificat de către utilizatorul casei de marcat sau împuternicitul acestuia”, spun reprezentanții societății Ultra Plus System Târgu-Jiu.

Pentru mai multe informaţii, pentru prezentarea noile case de marcat cu jurnal electronic, precum și pentru achiziționarea acestora, operatorii economici sunt aşteptaţi la sediul societăţii comerciale Ultra Plus System din str. Şiretului nr. 5a, Târgu-Jiu, vis-a-vis de sediul Finanțelor Publice Târgu-Jiu.

Galerie foto





Vizualizări: 6,642

Trimite pe WhatsApp

Citește și:

Călător în Oltenia

Olteni de poveste