Asociația Eleste a dăruit laptopuri noi elevilor Palatului Copiilor Motru
Reprezentanții Asociației Eleste au dăruit cinci laptopuri echipate, cu programe cu licență, copiilor care merg la Clubul Copiilor Motru, structură a Palatului Copiilor din municipiul Târgu Jiu. Copiii s-au bucurat nespus de darurile primite. „A fost o zi de ianuarie minunată! Sufletele frumoase de la ASOCIAȚIA ELESTE au dăruit cinci laptopuri noi, echipate complet și instalate programe cu licență. Acestea vor ajuta la dezvoltarea orizontului cunoașterii și capacității de explorare a lumii înconjurătoare, iar copiii vor avea acces gratuit la educație. Citez din povestea asociației: oamenii nu își uită originea niciodată, nu uită locul unde s-au născut sau au copilărit și de multe ori se întorc către această origine să vadă...ce mai e pe acasă. Oamenii sunt inima unei organizații și cea mai de preț resursă, iar Asociația ELESTE survine brandului GHIOCELA PROD SRL Motru, fiind procesul unui sistem de valori și a unei misiuni în care să se regăsească comunitatea”, a spus Cosmina Vînturiș, coordonator al structurii Clubul Copiilor Motru.
Imaginile atașate acestui articol transmit bucuri, mulțumirea, prețuirea copiilor pentru oamenii minunați care le-au dăruit laptopurile. „La Clubul Copiilor Motru învățăm să ne depășim limitele, să ne creăm un viitor colorat și plin de posibilități, activitățile noastre fiind menite să descopere și să dezvolte talentele, creativitatea, logica, imaginația, dexteritatea. Cuvintele nu pot transmite tot ce inima simte...mulțumim cu prețuire ASOCIAȚIA ELESTE !”, a mai spus Cosmina Vînturiș.
poate una dintre cele mai mari provocări ale unei organizații este să-și motiveze și fidelizele echipa. De aceea, organizațiile investesc din ce în ce mai multă energie în consolidarea brandului și culturii organizaționale la care toți membrii să adere cu ușurință și să o actualizeaze nevoilor și vremurilor cu Brandingul este procesul prin care construiești un sistem de valori, o misiune, un set de obiective și o poveste în care să se regăsească comunitatea căreia i te adresezi.