(închide)

Antreprenorul Andrei Militaru te învață cum să-ți construiești un brand vizibil pe YouTube!

 

Târgujianul Andrei Militaru are 26 de ani și este un antreprenor de succes, fondatorul unei agenții de marketing specializate în promovarea pe YouTube. De când era elev, Andrei a fost pasionat de aplicațiile IT, de lumea informaticii și când avea 21 de ani a creat o aplicație care i-a adus notorietate. Acum, gorjeanul lucrează cu clienți din USA și din România, cărora le administrează canalele de YouTube și le crește constant numărul de abonați. De asemenea, Andrei Militaru colaborează de ceva vreme cu specialiștii de la EDUKIWI-succes-pe-youtube (Detalii) și susține webinarii online în care îi învață pe utilizatorii de YouTube cum să aibă succes! „Pandemie sau nu, publicul tot se uită la video-uri!”, spune Andrei Militaru. 

Târgujianul Andrei Militaru este un tânăr inteligent și motivat, care transmite mereu optimism, fiind apreciat de cursanții săi de la webinariile online EDUKIWI. De când și-a înființat propria agenție de marketing, Andrei a lucrat cu Lorand Soares Szasz, Termene.ro, Today Advertising, Pera Novacovici, Doru Pelivan etc, pe care îi ajută să-și dezvolte afacerea și brand-ul prin YouTube. De-a lungul anilor a creat și administrat canale de YouTube cu sute de mii de abonați, producând chiar și video-uri virale, cu peste 132 de milioane de vizualizări. Iubește ceea ce face și tocmai de aceea lucrurile îi merg atât de bine!

Dacă vrei să te înscrii la unul din webinariile sale, accesează https://edukiwi.ro/eugen-andrei/succes-pe-youtube/lista-de-asteptare/

Andrei ne poate învăța pe oricare dintre noi cum să ne promovăm eficient afacerea pe YouTube, mai ales că o putem face gratuit. „Spre deosebire de Facebook, Instagram sau Google, nu ai nevoie de sute de euro ca să fii vizibil pe platforma asta. Nici ca să-ți vinzi produsele și serviciile prin intermediul ei”, spun cei de la EDUKIWI. Prin ceea ce face, Andrei Militaru ne arată cum să ne facem afacerea mai vizibilă, mai de succes: „Vă ofer sfaturi, unele psihologice-Crede că poți avea o opinie pertinentă în domeniul tău! Poți face orice îți propui! Mulți antreprenori nu încep un canal de YouTube pentru că au o convingere falsă: cred că nu au un cuvânt de spus în domeniul lor. (...) Ei bine, în primul rând ține cont că nu trebuie să fii expert în domeniul tău ca să ai o părere avizată despre el. Dacă activezi în el de ceva timp și ai avut succesele tale, ai tot dreptul să vorbești despre el și despre rolul afacerii tale în cadrul lui. Nu te compara cu alți antreprenori de pe YouTube! Nu ai nimic de câștigat dacă începi un canal de YouTube și te compari instant cu Gary Vaynerchuk, Grant Cardone sau orice alt antreprenor cu milioane de abonați la canal. Nu lăsa comentariile negative să te afecteze! Mereu vor exista hateri pe internet. Oameni care critică tot ce văd, fără să gândească. Și, din păcate, probabil te vei întâlni la un momentat cu ei. Din 100 de oameni care vor aprecia ce faci, poate se vor găsi 2-3 care vor comenta aiurea, fără să-și dedice timp să înțeleagă cine ești și ce faci. (...) Ține cont de aceste 3 sfaturi și vei fi 100% pregătit să începi un canal de YouTube. Fără dar și poate!”, a spus Andrei Militaru.

Ca să afli cum îți faci un canal de YouTube, cum faci un video de promovare, cum îl distribui pe internet etc, ești invitat la noul Webinar Gratuit pe care Andrei și Eugen Popa (speaker și trainer motivațional) l-au pregătit. Cei doi antreprenoti organizează și un interesant curs online care te va ajuta să devii unul dintre cei mai buni utilizatori ai Youtube-https://edukiwi.ro/eugen-andrei ai aici toate detaliile!

Este autor la Edukiwi.ro

Andrei s-a axat în ultimul timp pe promovarea pe Youtube. „Le ofer o mai mare vizibilitate celor care îmi solicită serviciile. Lucrez cu antreprenori care au un business şi vor să îşi promoveze afacerea. De exemplu, sunt mulţi care au o cofetărie sau vor să vândă cursuri pe Internet. Un antreprenor care apelează la noi îi punem la dispoziţie partea de «reserch», adică ce conţinuturi trebuie să aibă ca să ajungă la un public cât mai mare. Identificăm cuvintele cheie pe care le caută utilizatorul, volumul de căutare a cuvintelor respective, stabilim un subiect, astfel încât clientul să-şi facă conţinutul. Organizăm o şedinţă în care îi explicăm cum să fie conţinutul, cum să-l filmeze, ce parametrii să aibă şi cum să încheie. După care, luăm acel conţinut şi începem să-l publicăm, să-l «rankăm», adică să-l punem pe primele poziţii. Sunt multe lucruri pe care le testăm. Contează foarte mult şi nişa pe care o alege“, spune Andrei. Andrei Militaru este autor la Edukiwi.ro. El are clienţi din diferite domenii, de la agenţii de imobiliare şi până la autori de conţinut motivaţional. Andrei a avut un client chiar din Statele Unite ale Americii.

 Pe Andrei Militaru îl mai poți urmări și https://www.facebook.com/groups/SuccesPeYoutube/permalink/533543880726429, dar și https://www.facebook.com/AndreiMilitaru95https://andreimilitaru.ro/despre-consultanta-youtube/

Galerie foto



Vizualizări: 2,283

Trimite pe WhatsApp

Citește și:

Călător în Oltenia

Olteni de poveste